Το νοσοκομείο της Καβάλας επισκέφτηκε ο βουλευτής της Καβάλας της ΝΔ, Μακάριος Λαζαρίδης
Το πρωί της Πέμπτης 7 Ιουλίου το Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας επισκέφτηκε ο βουλευτής της Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης. Ο κ. Λαζαρίδης συναντήθηκε με τον διοικητή του νοσοκομείου Καβάλας, Ντίνο Κλειτσιώτη, από τον οποίο ενημερώθηκε για την κατάσταση αλλά και τα προβλήματα που υπάρχουν στο νοσοκομείο. Στην συνέχεια της επισκέψεις του στο νοσοκομείο Καβάλας ο κ. Λαζαρίδης βρέθηκε και στο εμβολιαστικο κέντρο όπου συναντήθηκε με του γιατρούς και νοσηλευτές.
Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη του στο νοσοκομείο ο βουλευτής της Καβάλας της ΝΔ, προσκάλεσε όλους τους πολίτες που δεν έχουν εμβολιαστεί να εμβολιαστούν, διότι το καυτερό εμβόλιο είναι το διαθέσιμο εμβόλιο.