Το μήνυμα του Νίκου Χαρδαλιά για την Ανάσταση
Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τα social media για την Ανάσταση
Πιο συγκεκριμένα έγραψε:
Προσευχόμαστε για όλους όσους “έφυγαν” και όλος ο κόσμος να τα καταφέρει.
Αυτή τη φορά όμως, η ελπίδα ξεκινά από το δικό μας σπίτι, από την Ελλάδα.
Για αυτό συνεχίζουμε να δίνουμε το παράδειγμα, συνεχίζουμε την εθνική προσπάθεια.
Και το Πάσχα, μένουμε σπίτι.
Καλή Ανάσταση…