Το μήνυμα του Νίκου Χαρδαλιά για την Ανάσταση

Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τα social media για την Ανάσταση

Πιο συγκεκριμένα έγραψε:

Προσευχόμαστε για όλους όσους “έφυγαν” και όλος ο κόσμος να τα καταφέρει.

Αυτή τη φορά όμως, η ελπίδα ξεκινά από το δικό μας σπίτι, από την Ελλάδα.

Για αυτό συνεχίζουμε να δίνουμε το παράδειγμα, συνεχίζουμε την εθνική προσπάθεια.

Και το Πάσχα, μένουμε σπίτι.
Καλή Ανάσταση…