Νωρίς σήμερα το πρωί μπήκε στο κεντρικό λιμάνι το μεγάλο κρουαζιερόπλοιο μπριμαρ. Μεταφέρει 600 επιβάτες διαφόρων εθνικοτήτων. Το κρουαζιερόπλοιο ήρθε πρώτη φορά στην πόλη μας.
8 λεωφορεία μετέφεραν επιβάτες σε Φίλιππος κ Ξάνθη. Προέρχεται από Μύκονο κι επόμενος προορισμός είναι η Κωνσταντινούπολη.

