Το ΒΙΟ.ΠΑ Καβάλας στο επίκεντρο της συνάντησης Μάρκου Δέμπα-Άδωνι Γεωργιάδη στην Αθήνα

Σύμφωνα με ανάρτηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκου Δέμπα στα social media :

Συνάντηση στο γραφείο του Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τον Υπουργό μας Άδωνι Γεωργιάδη , για θέματα επενδύσεων και επιχειρηματικότητας καθώς και αναβάθμισης και επέκτασης του Βιοτεχνικού Πάρκου Καβάλας.

Πάντοτε ουσιαστική και εποικοδομητική η συνάντηση με τον Υπουργό.