Τι συμβαίνει τελικά με τις πλωτές εξέδρες; Που κόλλησε το έργο και πότε θα ολοκληρωθεί;
Πλωτές εξέδρες ακούμε εδώ και δύο χρόνια και πλωτές εξέδρες δεν βλεπουμε. Είναι αλήθεια πως όταν ο τότε περιφερειάρχης Άρης Γιαννακίδης με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας υπέγραφαν την σύμβαση για την εκτέλεση του έργου στο λιμάνι της Καβάλας δεν φανταζόντουσαν ότι το έργο θα πέρναγε κυριολεκτικά από 40 κύματα! Το έργο αρχικά είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο όμως αυτό δεν κατέστη δυνατό και έτσι ο ανάδοχος ζήτησε και έλαβε παράταση έως τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους. Η ελληνική γραφειοκρατία όμως και οι βελτιωτικές μελέτες επάνω στο αρχικό έργο που έπρεπε να εκτελεστούν δεν συννενούν στο να ολοκληρωθεί στην ώρα του.
Σύμφωνα με πληροφορίες αρχικά έπρεπε να γίνει μία νέα μελέτη αγκύρωσης των πλωτών εξεδρών για μεγαλύτερη ασφάλεια όπως επίσης και για τους εξωτερικούς πλωτούς κυματοθραύστες. Επίσης για τους δύο μόλους δεν είχε γίνει πρόβλεψη για λειτουργικές εγκαταστάσεις όπως υδροδότηση, πυροσβεστική φωλέα και ρεύμα ώστε να είναι συμβατές με τις προδιαγραφές για την προσάραξη μεγάλων σκαφών όπως ιδιωτικών γιωτ. Όλα αυτά απαιτούσαν νέες μελέτες και φυσικά νέα ποσά για να υλοποιηθούν με την ολοκλήρωση του έργου να μετακινείται για την άνοιξη του 2015.