Τι είπε για το ματς με την Καβάλα ο Παύλος Δερμιτζάκης
Σε δηλώσεις προχώρησε μετά τη νίκη της Βέροιας επί του Θεσπρωτού αλλά και της ανάδειξης της ως πρωταθλήτρια στην Superleague 2 στον Βόρειο Όμιλο ο προπονητής της ομάδας Παύλος Δερμιτζάκης.
Ο κ. Δερμιτζάκης δεν παρέλεψει να αναφερθεί επίσης και στο τελευταίο παιχνίδι της ομάδας του κόντρα στην Καβάλα. Ένα παιχνίδι “ζωής και θανάτου” για την Καβαλιώτικη ομάδα η οποία θέλει μόνο νίκη για να έχει ελπίδες παραμονής.
Δείτε τα όσα είπε για το συγκεκριμένο παιχνίδι ο κ. Δερμιτζάκης :