Την Παρασκευή το πόρισμα του υπουργείο εργασίας για την ΒΦΛ
Ολοκληρώθηκαν το απόγευμα τις Τετάρτης οι συναντήσεις που είχε το σωματείο εργαζομένων της ΒΦΛ με κυβερνητικά στελέχη. Αρχικά η πρώτη συνάντηση έγινε στο υπουργείο εργασίας με τον γενικό γραμματέα όπου για ακόμα μία φορά το σωματείο κατέθεσε υπόμνημα με τις θέσεις και τα αιτήματά του.
Ενώ σημείωσε πως θέλουν να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου με την πλευρά της εταιρίας αν αποσυρθούν οι απολύσεις όπως λέει ο πρόεδρος του σωματείου Νίκος Βογιατζίδης. Παράλληλα στις τρεις το μεσημέρι είχαν συνάντηση και με τον υπουργό επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη. Πλέον όπως λέει ο κ. Βογιατζίδης το θέμα είναι πολιτικό και πως την Παρασκευή περιμένουν το πόρισμα του υπουργείου εργασίας αρχικά και στη συνέχεια της κυβέρνησης.