Την Κυρά του Πόντου , Παναγία Σουμελά υποδέχτηκε η Ι.Μ. Ξάνθης (video)
Με ιδιαιτέρη χαρά και συγκίνηση η Ξάνθη υποδέχτηκε για πρώτη φορά, την Ιερή Θαυματουργή Εικόνα της Παναγίας Σουμελά της προστάτιδας του ποντιακού ελληνισμού και το σύμβολο των ορθοδόξων της Ανατολής.
Όπως δήλωσε μάλιστα ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή τόσο για την πόλη της Ξάνθης όσο και για όλη την περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.