Την επόμενη εβδομάδα η έναρξη λειτουργίας του ΕΠΑΛ στην Καλλιράχη της Θάσου (video)
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του Επαγγελματικού Λυκείου Θάσου σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΕΛΜΕ Καβάλας Σωτήρη Τότη ενώ την ίδια στιγμή στην πλήρη κατάργηση των δικαιολογημένων απουσιών στοχεύει νέα ρύθμιση που σύμφωνα με πληροφορίες, επεξεργάζεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και αναμένεται να φέρει στη Βουλή στο νομοσχέδιο που θα αφορά στις αλλαγές στο Νέο Λύκειο και θα ψηφιστεί εντός Ιουλίου.