Τα κάλαντα απο τους συλλόγους της πόλης άκουσε ο Δήμαρχος Καβάλας
Απο νωρίς το πρωί του Σαββάτου 24 Δεκεμβρίου, παραμονή Χριστουγέννων, ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θόδωρος Μουριάδης υποδέχτηκε στο Δημαρχείο τους συλλόγους της πόλης, οπου του είπαν τα Χριστουγεννιάτικά κάλαντα και αντάλαξαν ευχές για καλά και όμορφα Χριστούγεννα.
Ενω Χριστουγεννιάτικες μελωδίες ακούστηκαν απο τους συλλόγους σε όλη την πόλη.