Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη | Ανοιχτή η πλατφόρμα της Hellenic Train για εισιτήρια Αθήνα-Θεσσαλονίκη παρά το ότι δεν γίνοναι… δρομολόγια!

Εισιτήρια για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να εκδίδει η Hellenic Train, καθώς η πλατφόρμα παραμένει ανοιχτή λίγες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη και λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις Γεραπετρίτη ότι τα τρένα θα ξεκινήσουν ξανά εφόσον πληρούνται οι προδιάγραφες ασφαλείας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, η ιστοσελίδα της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα πληρωμής εισιτηρίων για το δρομολόγιο σαν να μην έχει συμβεί ποτέ η τραγωδία. Μάλιστα η δυνατότητα για αγορά εισιτηρίου δίνεται για… δρομολόγια από τις 20 Μαρτίου και μετά.

Το σύστημα λειτουργεί κανονικά με την επιλογή θέσεων και την ηλεκτρονική πληρωμή, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με το νέο υπουργό Μεταφορών, πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια στο τέλος του μήνα εφόσον ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

 

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Γεραπετρίτης

Νωρίτερα την Τετάρτη, τα μέτρα για την επανεκκίνηση των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ανέλυσε ο νέος υπουργός Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης σε συνέντευξη Τύπου.

Σε αυτό το πλαίσιο, εκτίμησε πως τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν εκ νέου έως στα τέλη του μήνα και μόνο εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις απόλυτης ασφάλειας θα ξεκινήσει ξανά η λειτουργία έως ότου ολοκληρωθεί η τεχνολογική αναβάθμιση. «Η επιθυμία μας είναι ο σιδηρόδρομος να επανεκκινήσει στο συντομότερο δυνατό χρόνο, όμως να έχουμε εξασφαλίσει πριν τις αναγκαίες προϋποθέσεις. Όταν λέω αναγκαίο χρόνο, θα το δούμε προφανώς με όλους τους φορείς. Η επιθυμία μας είναι τον συντομότερο δυνατό χρόνο, ενδεχομένως και ως το τέλος του μήνα», πρόσθεσε ο κ. Γεραπετρίτης.

 

 

 «Θα αναβαθμίσουμε σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας» είπε και τόνισε πως αυτό θα περιλαμβάνει υποχρεωτικώς δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό, τόνισε ο υπουργός. Από την άλλη πλευρά, «μπορεί να υπάρξει μείωση του μεταφορικού έργου, καθώς μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλισθεί επαρκής αριθμός σταθμαρχών». Μάλιστα, όπως είπε, έχει υπάρξει συμφωνία με την Hellenic Train στο βασικό πλαίσιο που αφορά την επανεκκίνηση. Ισχυρίστηκε πως θα γίνουν όλες οι ενέργειες, στο πλαίσιο των αλλαγών, πάντα στην πρώτη φάση, θα υπάρξει ένας καλύτερος συντονισμός στο πλαίσιο των σημερινών τεχνολογικών δυνατοτήτων.

Τόνισε πως θα γίνουν τα πάντα για να προχωρήσει ταχύτατα η ολοκλήρωση της σύμβασης αναβάθμισης. Για αυτό, όπως έκανε γνωστό, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής εταιρείας Alstom (Γαλλίας). Έδωσε, δε, σαφή εντολή για την αποπεράτωση του έργου το ταχύτερο δυνατόν. Αίτημα στο οποίο η γαλλική εταιρεία επέδειξε πλήρη κατανόηση.

Αναφέρθηκε στους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο, εξήρε το έργο τους, δηλώνοντας πως είναι βασικό να είναι και εκείνοι στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας για ανάταξη της εμπιστοσύνης του κοινού στον σιδηρόδρομο.

Ανακοίνωσε επίσης πως θα υπάρξει τις επόμενες ημέρες αντικατάσταση της διοίκησης ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ καθώς οι παραιτήσεις έχουν τεθεί στη διάθεση του πρωθυπουργού. Θα προχωρήσουμε με τις νέες διοικήσεις σε ταχεία επανέναρξη των δρομολογίων, είπε.

 

Ελλείψεις προσωπικού- εκπαίδευση

Για το πρόγραμμα εκπαίδευσης ανέφερε πως αυτό είναι αυστηρό, «καταλαμβάνει θεωρητική και πρακτική άσκηση 6,5 μηνών, με 6 μέρες την εβδομάδα υποχρεωτική συμμετοχή όλων των υποψηφίων, 7 ώρες ημερησίως και περιλαμβάνει και πρακτική στο πεδίο. Η δε, εκπαίδευση περιλαμβάνει και μία σειρά από ιατρικές δοκιμασίες και ψυχομετρικά τεστ για την αξιολόγηση του προσωπικού». Ωστόσο όμως θα αξιολογηθεί συνολικά το πλαίσιο για μια όσο το δυνατόν πιο πλήρη εκπαίδευση.

Σε ό,τι αφορά το προσωπικό και τις ελλείψεις, ο υπουργός Επικρατείας, είπε πως πάντα απαιτείται πιο εξειδικευμένο προσωπικό, «έγινε προσπάθεια ενίσχυσης, την τελευταία 15ετία» υπήρξε σημαντική μείωση και λόγω μνημονίων αλλά και μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων. Αναφερόμενος στις προσπάθειες ενίσχυσης του προσωπικού είπε: προσελήφθησαν περί τα 200 άτομα με δελτίο παροχής υπηρεσιών, 69 κλειδούχοι, 73 σταθμάρχες, 60 τεχνικοί, ενώ, ισχυρίστηκε πως για πρώτη φορά δρομολογήθηκε η πρόσληψη μόνιμων εργαζομένων. Το 2021 έγινε διαγωνισμός για την πρόσληψη 117 ατόμων, εκ των οποίων 36 είναι σταθμάρχες. Και το 2022 πρόσληψη ακόμη 100 μονίμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, επί ΣΥΡΙΖΑ είχαν προκηρυχθεί 35 θέσεις και είχαν προσληφθεί 24 άτομα.
ethnos.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Πεζοδρομείται η Παραλιακή Οδός της Καβάλας από την Πρωτομαγιά

Ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας γνωστοποιεί ότι, σύμφωνα με την υπ’ αρίθ.9/6/25-4-2024 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, τίθεται σε εφαρμογή το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων επί της οδού Εθν. Αντίστασης από την διασταύρωση με την οδό Αβέρωφ έως την διασταύρωση με την οδό Δαγκλή, για το χρονικό διάστημα από 1-5-2024 έως και 30-9-2024 για τις ώρες 16.00 έως 06.00 της επομένης ημέρας.

Η ως άνω απαγόρευση δεν θα ισχύσει την Παρασκευή 24 Μάϊου 2024 λόγω της διεξαγωγής των εκδηλώσεων της «ΛΕΥΚΗΣ ΝΥΧΤΑΣ».

Η πρόσβαση για έκτακτες περιπτώσεις ανάγκης θα γίνεται από την οδό Μητροπολίτου Χρυσοστόμου .

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Δειτέ ζωντανά στο Enachannel | Η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερο Ναό Προφήτη Ηλία

Δείτε καθημερινά από το ENACHANNEL σε απευθείας μετάδοση, τις ακολουθίες τις Μ. Εβδομάδας.

Μ. Δευτέρα στις 19:30, σε ζωντανή μετάδοση η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία Καβάλας.

Δείτε ζωντάνα εδώ:

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ανησυχία πολιτών για τα μέτρα πυροπροστασίας στα ακίνητα στα 300 μέτρα από δασική έκταση

αρότι δεν αλλάζουν οι προθεσμίες και ούτε οι πολίτες θα… αποφύγουν να πληρώσουν περί τα 500 ευρώ για να συντάξουν με μηχανικό τα δύο σχετικά έγγραφα, περιορίζεται, ωστόσο, ο αριθμός των κατοικιών που αφορά ο Κανονισμός. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους δήμους -οι οποίοι αντιδρούσαν έντονα για τον όγκο που θα είχαν να διαχειριστούν- να αξιοποιούν, σε περίπτωση έλλειψης, προσωπικό από άλλες υπηρεσίες.

Ειδικότερα, η εγκύκλιος «διορθώνει» την οριζόντια υποχρέωση λήψης μέτρων και υποβολής των σχετικών μελετών, η οποία αρχικά αφορούσε όλα τα ακίνητα σε ακτίνα 300 μέτρων ακόμα και από πάρκα ή άλση, περιπτώσεις δηλαδή που σύμφωνα με τους ειδικούς αφορούσαν σε περισσότερα από 2 εκατ. ακίνητα. Πλέον ο Κανονισμός αφορά «σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα 300 μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών. Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση των αλσών, ο Κανονισμός εφαρμόζεται μόνο στα κτίρια που βρίσκονται εντός αυτών και όχι στα όμορα του άλσους ακίνητα, ούτε και σε αυτά που έχουν πρόσωπο στο άλσος».

Παράλληλα, διευκρινίζεται ότι ο Κανονισμός δεν εφαρμόζεται σε καλλιεργούμενες εκτάσεις, ούτε στην περίπτωση που υπάρχει εντός αυτών κτίσμα βοηθητικής χρήσης για την αποθήκευση εξοπλισμού, εργαλείων και υλικών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση γεωργικής δραστηριότητας.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en