Σύσκεψη φορέων για την περαιτέρω λήψη μέτρων στην αντιπυρική περίοδο

Την Τετάρτη το πρωί στην αίθουσα «Νικόλαος Μάρτης» της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη φορέων με θέμα τη λήψη περαιτέρω μέτρων, μεσούσης της αντιπυρικής περιόδου.

Για το πρόβλημα των επαναλαμβανόμενων πυρκαγιών σε συγκεκριμένα σημεία του Νομού Καβάλας και τόνισε την υψηλή ετοιμότητα στην αντιμετώπιση των περιστατικών και με την βοήθεια της περιφέρειας.  Εχουν γίνει ήδη ασκήσεις ετοιμότητας, ενώ καθοριστικό ρόλο παίζει η άμεση επικοινωνία των πολιτών με την πυροσβεστική, αναφέρει μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ σημειώνοντας επίσης την άμεση επέμβαση της πυροσβεστικής στην φωτιά της Δευτέρας στο Υψάριο όρος.