Σύσκεψη για την μείωση δρομολογίων της Aegean (Φωτογραφίες)
Σύσκεψη πραγματοποιήσαν το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θόδωρου Μαρκόπουλου οι εμπλεκόμενοι φορείς, όσον αφορά το θέμα πιθανής μείωσης των δρομολογίων από και προς Αθήνα από την εταιρία AEGEAN στο Αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος”. Αξιζει να σημειωθεί πως η εταιρία προχώρησε σε κάτι θετικό το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης ενισχύοντας το πρόγραμμα των πτήσεων της από και προς Καβάλα το Καλοκαίρι. Στα ήδη γνωστά δρομολόγια προσθέτει δύο ακόμη, απόγευμα ή βράδυ Τρίτης και Τετάρτης. Την πληροφορία μετέφερε πριν λίγο εκπρόσωπος της εταιρίας στην πρόεδρο της Δημωφέλεια κ. Αναστασία Ιωσηφίδου.
