Σωτηρόπουλος | Το να γίνει παρέλαση όπως την ξέρουμε είναι σαν να ρίχνουμε βενζίνη στην φωτιά!
Σχολιάζοντας το αν πρέπει να γίνει παρέλαση ή όχι ο ιδιώτης παθολόγος γιατρός Μιχάλης Σωτηρόπουλος προχώρησε στην παρακάτω ανάρτηση :
Το να γίνει παρέλαση όπως την ξέρουμε στην Καβάλα αυτή την στιγμή είναι σαν να ρίχνουμε βενζίνη σε φωτιά που προσπαθούμε να σβήσουμε! Ακόμα και 40′ συνωστισμού στους δρόμους αρκούν για να φουντώσουν όχι μόνο η επιδημία COVID αλλά και οι άλλες ιώσεις που έχουν εμφανιστεί! Οι αρχές γνωρίζουν ποια είναι η απόφαση ευθύνης για την κοινωνία…