Σχολικοί φύλακες: Αναγκαίοι για τη ρύθμιση, τη λειτουργία και την ευταξία στους δημοτικούς χώρους

Ο δήμαρχος Κωστής Σιμιτσής έκανε την ακόλουθη δήλωση για τους σχολικούς φύλακες:

«Κοινοποιούνται την περίοδο αυτή οι απολύσεις στους σχολικούς φύλακες. Εξακολουθώ να θεωρώ τους υπαλλήλους αυτούς αναγκαίους για τη ρύθμιση, τη λειτουργία και την ευταξία στους δημοτικούς χώρους. Και επαναλαμβάνω τις παλαιότερες δηλώσεις μου για την ορθότητα και για την συνέπεια με την οποία άσκησαν τα καθήκοντά τους κατά το διάστημα της υπηρεσίας τους.

Συμπαραστέκομαι στους ανθρώπους μας αυτούς και τις οικογένειές τους και τους διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι στο πλευρό τους μέχρι να δικαιωθούν οριστικά. Ως ένα ελάχιστο δείγμα στήριξης δεσμεύομαι ότι αν τυχόν κερδίσουν τη δίκη  για  την επαναπρόσληψή τους, θα εισηγηθώ στο Δημοτικό Συμβούλιο να μην ασκηθεί  έφεση εκ μέρους του Δήμου – αναλαμβάνοντας έτσι και την ευθύνη απέναντι στην ανάλγητη πολιτική της κεντρικής διοίκησης».