Σχέδιο Νόμου για επανίδρυση πολεοδρομικών γραφείων στις Περιφερειακές Ενότητες

Την επανίδρυση λοιπόν των παλαιών «νομαρχιακών» πολεοδομιών, για όσους δήμους δεν έχουν καταφέρει να φτιάξουν δική τους πολεοδομία, προβλέπει το σχέδιο νόμου που κατέθεσε το υπουργείο Περιβάλλοντος στη Βουλή. Η αιτία είναι απλή: επτά χρόνια από την ψήφιση του «Καλλικράτη», στην πλειονότητά τους οι δήμοι εξακολουθούν να μην έχουν ιδρύσει δικές τους υπηρεσίες. Ενώ δεν λείπουν και οι «παρεμβάσεις» των δημάρχων στο έργο των υπαλλήλων…

Το πρόβλημα βέβαια είναι η στελέχωση με προσωπικό όλων αυτών των πολεοδομικών γραφείων ώστε να προωθείται η δουλειά γρηγορότερα διότι είτε δημοτικό είτε νομαρχιακό το γραφείο Πολεοδομίας, θέλει περισσότερο προσωπικό για να δουλέψει σωστά.