Συνεχίστηκε η ταλαιπωρία των οδηγών και αυτό το Σαββατοκύριακο στα διόδια του Αγίου Ανδρέα
Συνεχίστηκε για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο η ταλαιπωρία των οδηγών στα πλευρικά διόδια του Αγίου Ανδρέα.
Μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που προτίμησαν να επιστρέψουν από την παλιά εθνικη οδό μετά την ταλαιπωρία που υπέστησαν όσοι πέρασαν από τα πλευρικά διόδια του Αγίου Ανδρέα τα δυο προηγούμενα Σαββατοκύριακα.