Συνεδρίασε το ΣΟΠΠ της Π.Ε. Καβάλας
Λίγες ημέρες μετά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, το πρωί της Τετάρτης 11 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η τελευταία συνεδρίαση, του Συντονιστικού Οργάνου της Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Καβάλας. Μέσα στην συνεδρίαση, αναφέρθηκαν οι μεγάλες πυρκαγιές των προηγούμενων ετών στην χώρα, τα μέτρα προστασίας και η πρόληψη για την αποφυγή των πυρκαγιών. Ενώ κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχωρήθηκε μετα το πέρας της συνεδρίασης ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, κ. Αλέξης Πολίτης, και ο προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας, κ. Σταύρος Κυβράκης δηλώνουν πως η Π.Ε. Καβάλας από της αρχές του μήνα βρίσκεται σε ετοιμότητα ενώ τονίζουν ότι απαραίτητη είναι η πρόληψη και η ατομική ευθύνη των πολιτών.
Τέλος ο κ. Πολίτης κάνει γνωστό ότι φέτος έχουν αυξηθεί τα εναέρια μέσα, οπού εκτός από τα αεροπλάνα πετζετέλ , στην Αλεξανδρούπολη θα υπάρχουν εναέρια μέσα τα οποία θα μπορούν να εφοδιάζονται μέσα από την θάλασσας.