Συνέντευξη τύπου του Γρηγόρη Ψαριανού κατά την επίσκεψή του στην Καβάλα

Κανονικό μέλος της ευρώπης πρέπει να γίνει επιτέλους η Ελλάδα, σύμφωνα με τον βουλευτή του Ποταμιού, Γρηγόρη Ψαριανό, που ήταν λάβρος κατά όλων των πολιτών που συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις πελατειακές σχέσεις με πολιτικούς.