Συνέλευση ΠΟΕ-ΟΤΑ παρόντος του Θ. Μπαλασόπουλου

Την γενική τους συνέλευση παρόντος του προέδρου του πανελλήνιου συνδικαλιστικού οργάνου των ΠΟΕ ΟΤΑ Θέμη Μπαλασόπουλου πραγματοποίησαν το μεσημέρι οι εργαζόμενοι στους Δήμους της Καβάλας. Ένα από τα ζητήματα που τέθηκε προς διαβούλευση αφορούσε το ασφαλιστικό ενώ συζητήθηκαν και θέματα που αφορούν την λειτουργία των Δήμων και τις ιδιωτικοποιήσεις υπηρεσιών που για χρόνια εκτελούσαν οι Δήμοι όπως οι υπηρεσίες καθαριότητας.