Συνάντηση των εκπροσώπων Ε.Ι.Τ.Ε. με τον Παναγιώτη Κουρουμπλή
Συνάντηση σήμερα το πρώϊ είχαν οι εκπρώσωποι της ένωσης ιδιωκτητών επαρχιακού τύπου στην Αθήνα, με τον Υπουργό εσωτερικών και διοικητικής ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Στο επίκεντρο της συζητησης οι διακυρήξεις και οι προκυρήξεις του περιφερειακού τύπου, αλλα και το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες και το μέλλον των περιφερειακών ΜΜΕ.