Συνάντηση του Δ.Σ του Επιμελητηρίου Καβάλας με την Δήμαρχο Καβάλας

Το μεσημέρι της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δ.Σ του Επιμελητηρίου Καβάλας και της Δημάρχου Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα. Στη συνάντηση σζητήθηκαν σημαντικά θέματα, όπως οι άδειες της πολεοδομίας, ο τουρισμός της Καβάλας μέσω δράσεων και εκδηλώσεων αλλά και για τραπεζοκαθίσματα όπου η κ. Τσανάκα τόνισε πως θα υπάρξουν εκπτώσεις σε επαγγελματίες αν είναι σωστοί προς τον Δήμο Καβάλας.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του ENA Channel.