Συνάντηση του Γρηγόρη Ψαριανού με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θόδωρο Μαρκόπουλο

Στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Καβάλας βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου ο βουλευτής του Ποταμιού Γρηγόρης Ψαριανός. Εκεί συνομίλησε τόσο με τον κύριο Μαρκόπουλο, όσο και με τον κύριο Σωτήρη Παπαδόπουλο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή μας αλλά και ολόκληρη η χώρα.