Συνάντηση για τους εργαζόμενους της ΒΦΛ στο υπουργείο εργασίας στις 13 Απριλίου (video)

Συνάντηση για την περαιτέρω ενημέρωση στα θέματα του εργοστασίου θα πραγματοποιηθεί στις 13 Απριλίου μετά από μία πρωτοβουλία του γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας Ανδρέα Νεφελούδη.

Στη συνάντηση το παρών θα δώσουν κυβερνητικά στελέχη, η διοίκηση του εργοστασίου καθώς και εκπρόσωποι του σωματείου εργαζομένων.