Συμμετοχή του δημάρχου Παγγαίου, Φίλιππου Αναστασιάδη, στην Επιτροπή Τουρισμού της ΚΕΔΕ

Στην 20μελή Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ, στην οποία προεδρεύει ο

δήμαρχος Μήλου, Γεράσιμος Δαμουλάκης, συμμετέχει ο δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης, μετά τις απαραίτητες διαδικασίες για την ανάδειξη και τον ορισμό των νέων μελών που θα κληθούν να συμβάλλουν στην προώθηση της τουριστικής ανάπτυξης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Ο κ. Αναστασιάδης μετά την ανάληψη των νέων αυτών καθηκόντων, τόνισε την καθοριστική συμβολή της Α΄ βαθμίδας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, προσθέτοντας ότι οι Δήμοι έχουν αναλάβει το καθοριστικό έργο της τουριστικής προβολής του κάθε τόπου, καθώς και ότι η παρουσία της Επιτροπής θα συνδράμει, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στην προώθηση και ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας.