Συμβολική κατάληψη της ΔΟΥ Ορεστιάδας από τους αγρότες της περιοχής

Οι αγρότες της Βόρειας Ελλάδας κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους με ενίσχυση των μπλόκων που έχουν ήδη στήσει, αλλά και με τη δημιουργία νέων. Παράλληλα, προβαίνουν σε νέο γύρο διαβουλεύσεων με στελέχη της κυβέρνησης. Το  μπλόκο των αγροτών του Βορείου Έβρου προχώρησε σε συμβολικό κλείσιμο της ΔΟΥ Ορεστιάδας , δηλώνοντας κιόλας πως αν δεν αποσύρει η κυβέρνηση το φορολογικό νομοσχέδιο οι επόμενες κινητοποιήσεις θα είναι δυναμικότερες.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F_GZdZg2PyE[/youtube]