Συλλαλητήριο στην Καβάλα για τα διόδια

Ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο στην Καβάλα κατά των νέων διοδίων στην κεντρική πλατεία της πόλης. Οι φορείς της πόλης έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα πως είναι αντίθετοι στην κατασκευή διοδίων και τόνισαν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις αν δεν εισακουστούν. Δείτε στο βίντεο όσα είπαν από το βήμα του συλλαλητηρίου η δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, ο αντιπεριφερειάρχης Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο πρόεδρος της διαπαραταξιακής του δήμου και αντιδήμαρχος Ανέστης Τσουρουκίδης, καθώς και εκπρόσωπος της μητρόπολης ΦΝΘ.

Περισσότερα σε λίγο και στα δελτία ειδήσεων και τις ενημερωτικές εκπομπές του ΕΝΑ Channel.