Συγκέντρωση των εργαζομένων στους δήμους έξω από το υπουργείο Εσωτερικών

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης στην λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι εργαζόμενοι στους δήμους.

Η ΠΟΕ ΟΤΑ πραγματοποίησε πορεία που ξεκίνησε από το υπουργείο Εσωτερικών και διέσχισε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Αυτή την ώρα παραμένει κλειστή η οδός Βασιλίσσης Σοφίας στο ρεύμα της καθόδου.

sundiaksal16

sundiaksal15

sundiaksal10

sundiaksal11

sundiaksal12

sundiaksal1

sundiaksal2

sundiaksal3

sundiaksal4

sundiaksal5

sundiaksal6

sundiaksal7

sundiaksal8

sundiaksal9

Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος