Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας έξω από το Εργατικό Κέντρο από τα μέλη της ΑΔΕΔΥ Έβρου (φωτογραφίες)
Απεργιακή κινητοποίηση πραγματοποίησαν σήμερατα μέλη της ΑΔΕΔΥ Έβρου, στο πλαίσιο 24ωρης απεργίας, ωστόσο η συμμετοχή ήταν μικρή. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στον δημόσιο τομέα τόνισαν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους ώστε το πολυνομοσχέδιο, που φέρνει για ψήφιση η κυβέρνηση και πλήττει περισσότερο της κοινωνία, να ανατραπεί.
