Στον Απ. Βαγενά και οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου | Παρέδωσαν ψήφισμα αντί κατάληψης

Το παράδειγμα των 2 λυκείων που επέλεξαν την παράσταση διαμαρτυρίας και την επίδοση ψηφίσματος με τα αιτήματα τους επέλεξε και το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας ώστε να εκθέσει τα δικά του αιτήματα. Μαθητές του Γυμνασίου βρέθηκαν το πρωί στο γραφείο του προισταμένου της Β/θμιας Εκπ/σης Απόστολου Βαγενά όπου και του παρέδωσαν το ψήφισμα με τα αιτήματα τους συνοδευόμενοι από καθηγήτες τους αλλά και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου.