Στο περίπτερο της Ελληνικής Αστυνομίας στη ΔΕΘ, Ευάγγελος Μεϊμαράκης και Δημήτρης Κυριαζίδης
Μετά το πέρας της συνέντευξης του στο «Βελλίδειο», εφ΄όλης της ύλης, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης συνοδευόμενος από τον Τομεάρχη Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Βουλευτή Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη, μετέβη στο περίπτερο της Ελληνικής Αστυνομίας στο χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, όπου ενημερωθείς από τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Δημήτριο Αναγνωστάκη, την Αστυνομική ηγεσία και τον επικεφαλής της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Υποστράτηγο κ. Μανώλη Σφακιανάκη, εξήρε το έργο και την προσφορά των αστυνομικών, δηλώνοντας με ευθύτητα και καθαρότητα ότι η πολιτεία έχει αδικήσει αυτούς , σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι αποτελεί δημόσια δέσμευση και υποχρέωση να ανταποκριθεί, ως Πρωθυπουργός, έτσι, ώστε και το αίσθημα ασφάλειας του λαού να ενισχυθεί, με συγκεκριμένα μέτρα, αλλά και τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας να τύχουν της αντιμετώπισης που τους πρέπει σε κάθε επίπεδο.


