Στο νοσοκομείο Ξάνθης ο Τέρενς Κουίκ

Πραγματοποιήθηκε χθες στο γραφείο του Διοικητή του ΓΝΞ η συνάντηση του Υφυπουργού Επικρατείας της Κυβέρνησης Τέρενς Κουικ με τους εργαζόμενους.
Ο ίδιος όπως ανέφερε βρισκόταν εκεί προκειμένου να μεταφέρει στον Υπουργό Υγείας κ. Κουρουπλή τα προβλήματα και τις δυσκολίες που συναντούν στην καθημερινή τους ενασχόληση με τους ασθενείς, προκειμένου να δρομολογηθούν λύσεις.
Όπως σημείωσε ο κ. Κουίκ στην επικείμενη επίσκεψη του Υπουργού Υγείας στην Ξάνθη θα συνοδεύσει ο ίδιος τον κ. Κουρουπλή.