Στο νοσοκομείο Καβάλας μεταφέρθηκε ο 16 χρόνος που έπεσε απο την οροφή κολυμβητηρίου στην Ξάνθη (video)

Σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας βρίσκεται ο 16χρονος που έπεσε από οροφή Κολυμβητηρίου στην Ξάνθη .

Ο νεαρός έπεσε από ύψος τουλάχιστον 6-7 μέτρων όταν ανέβηκε στην οροφή του αφύλακτου και εγκαταλελειμμένου Κολυμβητηρίου Ξάνθης και πάτησε σε φωταγωγό ο οποίος κατέρρευσε με αποτέλεσμα ο άτυχος έφηβος να βρεθεί στο κενό.

Σε συνέχεια των δηλώσεων του ο διοικητής Αναστάσιος Καρασαββόγλου τονίζει πως το μπορεί η κατάσταση της υγείας του νεαρού να είναι αρκετά κρίσιμη ωστόσο πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ενώ δεν διστάζει να σχολιάσει και το γεγονός μεταφοράς του τραυματία στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας από το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.