Στο ΚΕΛΠΝΟ ο Πολάκης με σκοπό την άμεση στελέχωση των (ΜΕΘ) των νοσοκομείων.

Κατόπιν συνάντησης που είχε σήμερα το πρωί ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης με τη διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ, στα γραφεία του Οργανισμού,

αποφασίστηκε να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία αξιολόγησης των ενστάσεων επί του προσωρινού Πίνακα Κατάταξης των γιατρών,

ώστε να στελεχωθούν το συντομότερο δυνατό οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) των νοσοκομείων.