Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταμπουλίδης | Πάει για άνοιγμα με «click in shop» στις 18/01

Η τελική απόφαση θα ληφθεί, αφού συζητηθεί με την επιτροπή των ειδικών επιστημόνων και δοθεί το «πράσινο φως» – Τι δήλωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης

Την επόμενη Δευτέρα, στις 18 Ιανουαρίου, έχει προταθεί να ανοίξει με τη μέθοδο του click in shop, το λιανεμπόριο και συγκεκριμένα τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και χρυσοχοΐας, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη.

Ο κ. Σταμπουλίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ανέφερε ότι οι εισηγήσεις που έχουν λάβει για τις 18 Ιανουαρίου, αφορούν καταστήματα που παραδοσιακά κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους την περίοδο των εκπτώσεων, η οποία ξεκίνησε ήδη από χθες.

Η τελική απόφαση θα ληφθεί αφού προηγουμένως θα έχει συζητηθεί από την επιτροπή των ειδικών επιστημόνων που μελετά τα επιδημιολογικά δεδομένα και οι σχετικές ανακοινώσεις αν δοθεί το «πράσινο φως» θα γίνουν από τον κ. Χαρδαλιά στην ενημέρωση της Παρασκευής.

Ο κ. Σταμπουλίδης συμπλήρωσε πως υπάρχει πρόταση από την πλευρά του υπουργείου για να λειτουργήσει όλη η αγορά με τους απαραίτητους κανόνες, καθώς κάποια στιγμή θα πρέπει να συμβαδίσει η λειτουργία της αγοράς με την πανδημία, αφού έχει αποδειχθεί πως όταν τα μέτρα τηρούνται δεν υπάρχει επιδημιολογική επιβάρυνση.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Μέχρι πότε μπορείτε να τις υποβάλετε – Σε 8 δόσεις οι πληρωμές!

Εδώ και ένα μήνα σχεδόν έχει ανοίξει η πλατφόρμα στο TaxisNet, προκειμένου να μπορούν οι πολίτες να καταθέτουν τις φορολογικές δηλώσεις τους.

Περίπου 8,5 εκατομμύρια πολίτες, θα πρέπει να τις υποβάλλουν και θα αφορούν τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν μέσα στο 2023.

Φέτος τα πράγματα ωστόσο είναι λίγο διαφορετικά, αφού περίπου 1 εκατ. μισθωτοί και συνταξιούχοι χωρίς εισοδήματα από άλλες πηγές δεν θα χρειαστεί να υποβάλουν τις δηλώσεις τους, καθώς η ΑΑΔΕ τις έχει προσυμπληρώσει.

Θα μπορούν φυσικά να τσεκάρουν τις φορολογικές δηλώσεις τους και να πατήσουν οριστική υποβολή, ωστόσο αν δεν το κάνουν, αυτή θα γίνει αυτόματα.

Από κει και πέρα, όπως αναφέρει η ΑΑΔΕ, η καταληκτική προθεσμία είναι στις 26 Ιουλίου, ενώ δεν έχει ακουστεί κάτι για παράταση μέχρι τη δεδομένη χρονική στιγμή.

 

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Ξεκινά το Food Truck Festival στις Κρηνίδες -Μια Γαστρονομική Εμπειρία από 31/5 μέχρι 02/06

Όλα είναι έτοιμα για να ανοίξει τις πύλες του το πολυαναμενόμενο Food Truck Festival που θα λάβει χώρα στις Κρηνίδες Καβάλας την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024.

Το φεστιβάλ, που θα ξεκινήσει στις 17:00 το απόγευμα, υπόσχεται να προσφέρει μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία σε όλους τους επισκέπτες.

Από λαχταριστά street food, όπως ζουμερά μπέργκερ και αυθεντικά tacos, μέχρι εκλεπτυσμένες γλυκές δημιουργίες και δροσιστικά ποτά, το φεστιβάλ θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: «Αυλαία» για τη μόνιμη μείωση τιμής | Τι θα γίνει από 1η Ιουνίου σε 4.000 προϊόντα

Αυλαία ρίχνει την 31η Μαΐου το μέτρο της μόνιμης μείωσης της τιμής τουλάχιστον κατά 5% στα «ράφια» των σούπερ μάρκετ. Η κυβέρνηση δεν πρόκειται να το επεκτείνει χρονικά, κάτι που δημιουργεί προβληματισμό στους καταναλωτές σε σχέση με το αν (και πόσο) θα σημειωθεί νέα άνοδος των τιμών σε αυτά τα 4.000 προϊόντα. Το μέτρο αυτό έχει αντικατασταθεί από το μέτρο μείωσης 15% των τιμών τιμοκαταλόγου αλλά και αυτό της νέας τιμολογιακής πολιτικής, που δε μπορούν να γίνονται προσφορές για ένα τρίμηνο, αναφέρουν πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης στον ΟΤ.

Ωστόσο, υπάρχουν «φωνές» που λένε ότι θα υπάρξουν αυξήσεις. Όπως σημείωσε πρόσφατα ο πρόεδρος Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, Απόστολος Ραυτόπουλος, δεν θα υπάρξει σταθεροποίηση γιατί την 1η Ιουνίου ξεκινάνε οι νέες τιμές των 4.000 προϊόντων που ήταν στη μόνιμη μείωση της τιμής.

Προϋπολογισμός: Τι δείχνει η υπέρβαση των στόχων

«Επανέρχονται επομένως οι τιμές στην προτέρα κατάσταση», ξεκαθάρισε για την περίπτωση σταθεροποίησης των τιμών. Όπως εξήγησε μιλώντας στον ρ/σ Παραπολιτικά 90,1, θα αυξηθούν από 5 έως 10% τα 4.000 προϊόντα που, όπως υποσχόταν το υπουργείο Ανάπτυξης, θα βρίσκονταν σε μόνιμη μείωση τιμής.

Πρωταθλητισμός στον πληθωρισμό τροφίμων

Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, ο πληθωρισμός τροφίμων στη χώρα μας διαμορφώθηκε στο 5,3% (από 5,4% τον Μάρτιο), πίσω από 5,9% της Μάλτας (από 6,2% τον Μάρτιο) και χειρότερα από το 4,8% (4,4% τον Μάρτιο) της Ισπανίας. Ουσιαστικά, φαίνεται ότι τα μέτρα Σκρέκα κατά της ακρίβειας που ξεκίνησαν να εφαρμόζονται από 1η Μαρτίου δεν απέδωσαν ουσιαστικά, με τις ανατιμήσεις στο «ράφι» να συνεχίζονται.

Άλλωστε, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Απρίλιου, οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα τρόφιμα σε ετήσια βάση σημειώθηκαν στο ελαιόλαδο (63,7%), στα φρούτα (11,6%), στα ψάρια (10,6%) και στο ρύζι (8,5%), ενώ κατά 12,5% αυξήθηκαν οι τιμές των μεταλλικών νερών – αναψυκτικών και χυμών τροφίμων.

Η αβεβαιότητα των καταναλωτών

Το 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ, συνεχίζει να είναι μια χρονιά, στην οποία οι Έλληνες καταναλωτές, στην πλειοψηφία τους, εξακολουθούν να νιώθουν αβεβαιότητα και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα σκεπτικιστές όσον αφορά στις επιλογές τους, στις αποφάσεις που λαμβάνουν, καθώς και στις δαπάνες που πραγματοποιούν.

Το 53% των ερωτηθέντων (από 60% στην προηγούμενη) δήλωσε ότι είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση, με την αύξηση του κόστους ζωής να παραμένει η πρωταρχική ανησυχία, τόσο όσον αφορά τις τιμές των τροφίμων, αλλά και στα γενικότερα αυξανόμενα κόστη διαβίωσης, οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να αναζητούν έξυπνους τρόπους για να πραγματοποιούν τις αγορές τους, να εξοικονομούν όσο το δυνατόν γίνεται, χωρίς ωστόσο να μειώνουν την κατανάλωση αυτή καθαυτή.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται να ικανοποιούν την ανάγκη αυτή, φτάνοντας σε ένα ιστορικά υψηλό μερίδιο αγοράς στο 25,4% το πρώτο τρίμηνο του 2024, και ένα ποσοστό ανάπτυξης της τάξης του 5,4%.

Η τιμή του καφέ

Την ίδια στιγμή, αυξήσεις έρχονται και στον καφέ από τον Ιούνιο τόσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με τις πολυεθνικές να…δείχνουν ως υπεύθυνες τις διεθνείς τιμές ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής σε Βιετνάμ και Βραζιλία.

Παράλληλα, στην εστίαση, στο τέλος Ιουνίου εκπνέει η περίοδος ισχύος του μειωμένου συντελεστή 13% ΦΠΑ στον καφέ που αγοράζουν οι καταναλωτές από ράφια των σούπερ μάρκετ, εξαιτίας του ανοδικού ράλι στη διεθνή τιμή του. Αναφορικά με την κατανάλωση εκτός σπιτιού, στο τέλος Ιουνίου εκπνέει η περίοδος ισχύος του μειωμένου συντελεστή 13% ΦΠΑ, στην εστίαση. Εφόσον δεν δοθεί νέα παράταση, όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι της αγοράς, η επαναφορά του καφέ στο 24% ΦΠΑ, θα σημαίνει, πρόσθετη αύξηση 11 μονάδων, οι οποίες θα αποτυπωθούν στη λιανική τιμή και κατά συνέπεια στον καταναλωτή, καθώς οι επιχειρήσεις εστίασης δηλώνουν πως αδυνατούν να απορροφήσουν και νέα επιβάρυνση.

Πάντως, οι πληροφορίες αναφέρουν πως η κυβέρνηση είναι έτοιμη και έχει ήδη δημοσιονομικό χώρο, προκειμένου να προχωρήσει στη δέουσα παράταση.

ot.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en