Σκληρή κριτική για τους χειρισμούς του δήμου σχετικά με την αξιοποίηση του παλιού νοσοκομείου (video)
Σκληρή κριτική στην δήμαρχο καβάλας άσκησε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Μάκης Παπαδόπουλος για τους
χειρισμούς της σχετικά με την εκμετάλλευση του παλιού νοσοκομείου τονίζοντας ότι στα δύο χρόνια άσκησης των
καθηκόντων της έχει οδηγήσει σε αποτυχία το δήμο στο θέμα αυτό .