Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Πώς ένα προϊόν γίνεται συνήθεια | Τα 6 βήματα

Φανταστείτε να μειώνατε το budget της επιχείρησής σας για διαφήμιση στο 20%. Πώς θα ήταν εάν μπορούσατε να κάνετε τους πελάτες σας να επανέρχονται ξανά και ξανά, χωρίς να χρειάζεται να βασίζεστε συνεχώς σε πληρωμένα διαφημιστικά μηνύματα; Για τις περισσότερες εταιρίες η διατήρηση της προσοχής των πελατών είναι ένας δύσκολος αγώνας. Ορισμένες όμως κάνουν τη συνεχή επιστροφή των πελατών τους σε αυτές να μοιάζει κάτι εύκολο. Πώς; Ο Nir Eyal, λέκτορας του Stanford και συγγραφέας, έχει περάσει πολλά χρόνια ερευνώντας την ψυχολογία πίσω από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Και πιστεύει ότι η παρόρμηση να ανοίξει κάποιος το Facebook ή να παίξει Candy Crush Saga δεν είναι σύμπτωση. Όπως λέει, τα προϊόντα αυτά είναι σχεδιασμένα εξ’ αρχής για να γίνουν συνήθεια.

Ορίστε οι έξι συμβουλές που δίνει, για να κρατήσεις τους χρήστες του διαδικτύου «γαντζωμένους» στο προϊόν σου:

1. Κλειδί η συχνότητα

Έρευνες έχουν δείξει ότι κάτι είναι πιθανότερο να γίνει συνήθεια, όταν μία συμπεριφορά γίνεται τακτικά. Εάν σκεφτούμε πόσες φορές την ημέρα οι άνθρωποι κάνουν μία αναζήτηση στο Google, ελέγχουν τα σκορ αθλητικών αγώνων ή στέλνουν email, είναι ξεκάθαρο γιατί αυτά τα προϊόντα διαμορφώνουν συνήθειες.

«Δεν υπάρχει ένας μαγικός αριθμός για το πόσο συχνά πρέπει να συμβαίνει μία συμπεριφορά προκειμένου να γίνει συνήθεια. Ξέρουμε όμως ότι η μεγαλύτερη συχνότητα είναι καλύτερη και ότι συμπεριφορές που δεν επαναλαμβάνονται σε εβδομαδιαία ή συχνότερη βάση είναι δύσκολο να γίνουν συνήθειες» λέει οNir Eyal.

Γι’ αυτό συνιστά: «Μη σκέφτεσαι απλώς πώς θα κάνεις τους πελάτες σου να φτάσουν στο ταμείο και να κάνουν την αγορά. Εάν θέλεις να επιστρέφουν, πρέπει να βρεις τρόπους να τους κάνεις να επισκέπτονται τη σελίδα σου».

2. «Εσωτερικές ωθήσεις»

Τα προϊόντα που διαμορφώνουν συνήθειες, δημιουργούν συνδέσεις με «εσωτερικές ωθήσεις» -συναισθήματα, καταστάσεις ή υπάρχουσες ρουτίνες, που παρακινούν τους χρήστες για δράση. Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες εσωτερικές ωθήσεις είναι αρνητικά συναισθήματα και συχνά στρεφόμαστε σε προϊόντα για να κατευνάσουμε κάποια δυσφορία μας.

Για παράδειγμα, όταν αισθανόμαστε μόνοι, μπαίνουμε στο Facebook. Όταν είμαστε αβέβαιοι για κάτι, ψάχνουμε στο Google. Όταν βαριόμαστε, βλέπουμε βίντεο στο YouTube. Πίσω από κάθε μία από αυτές τις συνήθειες υπάρχει μία υποβόσκουσα άβολη συναισθηματική κατάσταση.

Ο Eyal πιστεύει ότι κάθε εταιρία πρέπει να γνωρίζει την «εσωτερική ώθηση» με την οποία συνδέεται το προϊόν της. «Εάν δε γνωρίζεις τι ‘τσιγκλάει’ τον πελάτη σου, είναι σχεδόν αδύνατον να του δώσεις αυτό που θέλει» λέει.

3. «Εξωτερικές ωθήσεις»

Με τον καιρό οι χρήστες υιοθετούν νέες συνήθειες και επανέρχονται σε ένα προϊόν από μόνοι τους. Όμως, προκειμένου να δημιουργήσουν αρχικά αυτές τις αυτόματες συμπεριφορές, τα προϊόντα χρειάζεται να χρησιμοποιούν «εξωτερικές ωθήσεις». Οτιδήποτε λέει στον χρήστη τι να κάνει στη συνέχεια, όπως ένα κουμπί «αποκτήστε το τώρα», μία ειδοποίηση, ή ακόμα και μία λεκτική σύσταση από κάποιον άλλο πελάτη, είναι μία εξωτερική ώθηση.

Ωστόσο, με μία απρόσεκτη εξωτερική ώθηση, όπως π.χ. με μηνύματα που μπορεί να θεωρηθούν spam, κινδυνεύεις να αποξενώσεις τον πελάτη. Σύμφωνα με τον Nir Eyal το κλειδί είναι να δώσεις την εξωτερική ώθηση όσο πιο κοντά χρονικά γίνεται στη στιγμή που ο χρήστης αισθάνεται την εσωτερική ώθηση.

«Όταν ένα μήνυμα παροτρύνει τους χρήστες να δράσουν, ακριβώς τη στιγμή που οι ίδιοι αισθάνονται αυτή την παρόρμηση, είναι μαγεία. Για παράδειγμα, όταν ξυπνάω το πρωί είμαι περίεργος για το τι συμβαίνει στον κόσμο. Δε θέλω να είμαι εκτός. Αυτή ακριβώς είναι η στιγμή που πρέπει να λάβω μία ειδοποίηση από μία εφαρμογή ειδήσεων, η οποία να μου λέει ότι τα κύρια θέματα της ημέρας είναι μόλις ένα κλικ μακριά» επισημαίνει. 

4. Κάνε τη συνήθεια απλή

Η απλότητα κινεί τους ανθρώπους. Όσο πιο εύκολη καθιστάς μία συμπεριφορά, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να γίνει δράση. Τα προϊόντα που σχηματίζουν συνήθειες, ζητούν από τους χρήστες να προβούν σε απλές δράσεις, προκειμένου να αποκομίσουν μία ανταμοιβή. Να ανοίξουν μία εφαρμογή, να κάνουν Like στη σελίδα ή να πατήσουν το “play”, είναι παραδείγματα τέτοιων πολύ απλών δράσεων. 

Ο ερευνητής του Stanford, BJ Fogg, προσδιόρισε έξι παράγοντες-κλειδιά που κάνουν μία δράση περισσότερο ή λιγότερο πιθανό να προκύψει, αυξάνοντας ή μειώνοντας τη δυσκολία της: Χρόνος, χρήμα, φυσική προσπάθεια, εγκεφαλικοί κύκλοι (πόσο δύσκολα γίνεται κάτι κατανοητό), κοινωνική απόκλιση και μη-εξοικείωση καθιστούν λιγότερο πιθανό μία συμπεριφορά να γίνει συνήθεια.

«Ο στόχος είναι να κάνουμε τη συμπεριφορά-κλειδί όσο απλούστερη γίνεται. Ο προμηθευτής ενός προϊόντος που διαμορφώνει συνήθεια πρέπει να βρει τρόπους να αφαιρέσει βήματα, να μειώσει την προσπάθεια και να καταστήσει ευκολότερη την επιθυμητή συμπεριφορά» λέει ο Eyal.

5. Μεταβλητές ανταμοιβές

Στον πυρήνα πολλών «εθιστικών» προϊόντων βρίσκεται μία δόση αβεβαιότητας. «Η περιστροφή της ρουλέτας, το αβέβαιο τέλος ενός καλού βιβλίου ή η αγωνία που σε κρατάει «σε αναμμένα κάρβουνα» στην καρέκλα σου όταν βλέπεις έναν συναρπαστικό αγώνα, είναι όλα παραδείγματα μεταβλητών ανταμοιβών», σύμφωνα με τον καθηγητή.

Ο Eyal παραπέμπει στην κλασική δουλειά του ψυχολόγου BF Skinner επί της «διαλείπουσας επανατροφοδότησης», ως μία εξήγηση για το λόγο που προϊόντα όπως τα video games, το Facebook και το Twitter είναι τόσο «αγκιστρωτικά»: «Οι μεταβλητές ανταμοιβές δίνουν στους χρήστες αυτό για το οποίο ήρθαν, αλλά τους αφήνουν σε αγωνία να μαντέψουν τι μπορεί να βρουν την επόμενη φορά που θα ασχοληθούν με το προϊόν ή την υπηρεσία».

6. Βάλε τους χρήστες να επενδύσουν

«Ίσως το πιο συχνά αμελούμενο βήμα στο χτίσιμο ενός προϊόντος που διαμορφώνει συνήθεια είναι το αίτημα για μία κατάλληλη επένδυση. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη ευκαιρία που χάνουν συχνά οι εταιρίες» τονίζει ο Eyal. «Επένδυση εννοούμε όταν ένας χρήστης ‘βάζει’ κάτι στο προϊόν, προσβλέποντας σε κάποιου είδους μελλοντικό όφελος, όχι προς άμεση ικανοποίηση». Σύμφωνα με τον ίδιο, ζητώντας από τον χρήστη να επενδύσει στο προϊόν, αυξάνεις την πιθανότητα αυτός να επιστρέψει.

«Όταν οι χρήστες προσθέτουν δεδομένα, περιεχόμενο, followers, φήμη, ή δεξιότητες χρησιμοποιώντας το προϊόν, τότε αποθηκεύουν αξία σε αυτό. Αυτό με τη σειρά του τους γίνεται ακόμα καλύτερο με τη χρήση και έτσι είναι ακόμα πιθανότερο να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν».

hook_757183816

 

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Επαγγελματίες | Ερχονται «καμπάνες» 1.500 ευρώ για όσους δεν συνδεθούν με το IRIS

Αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα θα είναι από 1η Ιουλίου όσοι επαγγελματίες δεν συνδεθούν με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS. Το πρόστιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες ανέρχεται σε 1.500 ευρώ αλλά όσοι πληρώσουν το πρόστιμο εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση του θα καταβάλλουν μειωμένο πρόστιμο κατά 50%. Επιπλέον όσοι επαγγελματίες δεν δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό θα πληρώσουν πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Ο νόμος υποχρεώνει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών προκειμένου να δέχονται άμεση πληρωμή από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο τους το ζητήσει.

Επίσης, τα φυσικά πρόσωπα που συναλλάσσονται με άλλο φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες (ελεύθερο επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενο) δικαιούνται να ζητήσουν να γίνει η πληρωμή μέσω συστήματος άμεσων πληρωμών.

Για τους καταναλωτές η υπηρεσία IRIS είναι δωρεάν και είναι διαθέσιμη είτε στο Internet είτε στο mobile banking και ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια.

Μόνο το 41% έχει συνδεθεί

Πάντως σύμφωνα με τα στοιχεία υπολείπεται σημαντικά των 680.000 που ανέρχονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι,  ο αριθμός όσων έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής στο σύστημα αποδοχής πληρωμών μέσω του λογαριασμού τους, υπηρεσία που υποστηρίζεται από το ΙRIS της ΔΙΑΣ καθώς δεν ξεπερνούν τις 280.000.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και της ΑΑΔΕ θα λάβουν από τις τράπεζες μέχρι τέλος Ιουνίου τα ακριβή στοιχεία  για τον αριθμό όσων έχουν συνδεθεί και στη συνέχεια θα ενεργοποιήσουν τις εντολές προστίμων για όσους δεν συμμορφώθηκαν. Πάντως οι τράπεζες έχουν μειώσει τις προμήθειες κοντά στο 0,5% επί της συναλλαγής προκειμένου η υπηρεσία να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις κάρτες.

Η απόφαση

Σύμφωνα με την απόφαση που εξέδωσαν τα συναρμόδια υπουργεία ΥΠΕΘΟ και Ανάπτυξης :

  1. Οι δικαιούχοι πληρωμής αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών και μέσα πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό, όπως την υπηρεσία I.R.I.S. online payments, εφόσον:

α) Παρέχουν υπηρεσίες σε καταναλωτές ή

β) λειτουργούν με Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας

  1. Από τους δικαιούχους πληρωμής εξαιρούνται:

α) Τα άτομα με αναπηρία όρασης με ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω

β) τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης προϊόντων (αυτόματοι πωλητές) μέχρι και την 31.12.2024.

  1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, ορίζονται:

α) Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης και

β) οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας.

  1. Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση συμπληρώνουν και διαβιβάζουν σχετική έκθεση ελέγχου προς τις αρμόδιες αρχές για τη βεβαίωση παραβάσεων και επιβολής προστίμων.
  2. Οι αρμόδιες αρχές συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.

  3. Οι δικαιούχοι πληρωμής  δηλώνουν ηλεκτρονικά έναν ή περισσότερους επαγγελματικούς λογαριασμούς στο διαδικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. με τη χρήση των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν οι χρήστες για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός προθεσμίας ενός μήνα από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας

  4. Στον επαγγελματικό λογαριασμό αποδέχονται συναλλαγές που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής όπως, ενδεικτικά, μέσα πληρωμής με κάρτα, εντολές άμεσης χρέωσης, μεταφορές πίστωσης, πάγιες εντολές, καθώς και συναλλαγές με μετρητά. Οι συναλλαγές που διενεργούνται μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού αφορούν αποκλειστικά την εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υπόχρεου.

  5. Δήλωση ίδιου επαγγελματικού λογαριασμού από διαφορετικούς δικαιούχους πληρωμής δεν επιτρέπεται και η Α.Α.Δ.Ε. προβαίνει σε απενεργοποίηση των λογαριασμών.

  6. Σε όποιον δεν προχωρήσει στη σύνδεση με το IRIS επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός 30 ημερών από την κοινοποίησή της. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

  7. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου μειώνεται στο ήμισυ αν:

α) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.

β) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο προκύπτει η χρήση τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών, μέσων πληρωμής με κάρτα και μέσων πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό.

  1. Για μη δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού, επιβάλλεται στους υπόχρεους διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για όσους αναζητούν δουλειά σε τουρισμό και εστίαση

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά σε αντίστοιχες ειδικότητες. Η πλατφόρμα jobmatch.dypa.gov.gr απευθύνεται στις επιχειρήσεις και η εφαρμογή JOBmatch σε όσους αναζητούν εργασία. 

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή:

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και «αναζητούν υπάλληλο» άμεσα, από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά:

  • Ειδικότητα
  • Επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη)
  • Ημερομηνία έναρξης εργασίας
  • Εύρος μισθού

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch, που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως ενδεικτικά: 

  • Επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν 
  • Ωράριο 
  • Περιοχή
  • Εύρος μισθού 
  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δουν άμεσα ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης. Έτσι, η διαδικασία εύρεσης υπάλληλου, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δήλωσε ότι: «Με τη νέα εφαρμογή JOBmatch κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη διασύνδεση των εργαζομένων με τους εργοδότες. Η νέα αυτή καινοτόμος υπηρεσία ξεκινά από τον τουρισμό και την εστίαση, δύο σημαντικούς κλάδους για τη χώρα, στους οποίους καταγράφεται αυξημένη ανάγκη για προσωπικό. Επιβεβαιώνουμε έμπρακτα πως η ΔΥΠΑ πλέον δεν δίνει μόνο επιδόματα αλλά δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης στους συμπολίτες μας. Αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες της. Με ενεργές δράσεις απασχόλησης, μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά το ποσοστό ανεργίας και να στηρίζουμε την αγορά εργασίας. Συνεχίζουμε».

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε: «Η ΔΥΠΑ «ρίχνει στη μάχη» ένα ακόμα καινοτόμο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων που ψάχνουν για εργαζόμενους με όσους ψάχνουν για δουλειά. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εύρεση προσωπικού και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Το JOBmatch φέρνει, κυριολεκτικά, στα χέρια των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων τη δυνατότητα να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζουν χωρίς καμία διαμεσολάβηση, σε λίγα μόνο λεπτά, αν θα προχωρήσουν σε συνέντευξη εργασίας. Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό της ΔΥΠΑ, την αναβάθμιση της εργαλειοθήκης μας και τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών ώστε να ενισχύσουμε τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας». 

Σημειώνεται ότι η χρήση της πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις λειτουργεί αποκλειστικά μέσω browser. Μπορούν να κάνουν είσοδο και εγγραφή μέσω browser από σταθερό υπολογιστή, tablet ή smartphone και η πλατφόρμα λειτουργεί από όλους τους browser  (Chrome, Firefox, Safari, Edge, κ.λπ.).

Για οδηγίες χρήσης και περισσότερες πληροφορίες: 

https://JOBmatch.dypa.gov.gr/ 

www.dypa.gov.gr/JOBmatch 

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

POS | Μέχρι πότε μπορεί να γίνει η διασύνδεση με τις ταμειακές μηχανές

Προθεσμία μέχρι τις 10 Ιουνίου έχουν για να διασυνδέσουν τις ταμειακές μηχανές τους και τα POS 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση ενός από τα δύο.

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται σε 7.600 επιχειρήσεις, καθώς οι συγκεκριμένες παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Με απόφαση Πιτσιλή η παράταση

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, πήρε παράταση η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos.

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορούν να δουν τους συνδυασμούς ταμειακού συστήματος και τερματικού POS, που διασυνδέονται με επιτυχία, ώστε να προβούν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια του κατάλληλου και με ετοιμότητα διασύνδεσης ταμειακού συστήματος με το Μέσο Πληρωμής, που διαθέτουν, ή αντιστρόφως, ανάλογα με την επιλογή τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en