Πόλη και Ζωή | Η Ονειρούπολη είναι υπόθεση όλων μας | Καλή επιτυχία στην Ονειρούπολή μας 30-11-2015
Με δελτίο τύπου η Δημοτική Παράταξη του Δήμου Δράμας “Πόλη και Ζωή” αναφέρει…
“Η Ονειρούπολη, η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη γιορτή της χώρας μας, η οποία έχει καταστήσει τη Δράμα πρωταγωνίστρια των Χριστουγέννων, ξεκινάει σε λίγες ημέρες και ευχή όλων μας είναι να έχει επιτυχία αντάξια της φήμης της και των προσδοκιών όλων των Δραμινών πολιτών και των επισκεπτών της. Θεωρούμε δεδομένο ότι όλοι οι Δραμινοί οφείλουμε να στηρίξουμε την Ονειρούπολη, όπως αυτό συμβαίνει διαχρονικά και στα προηγούμενα 11 χρόνια της διοργάνωσης, καθώς δεν είναι υπόθεση καμίας Δημοτικής Αρχής, ούτε καν του Δήμου μας, αλλά γενικότερα όλου του Νομού.
Η «πόλη+ζωή», ως Δημοτική Αρχή, συνέβαλε στη γιγάντωση της διοργάνωσης, όπως άλλωστε έκανε και η προηγούμενη Δημοτική Αρχή και όπως στόχο έχει και η σημερινή. Ως υπεύθυνη αντιπολίτευση δεν θα σταματήσουμε να ασκούμε καλοπροαίρετη κριτική με μοναδικό μας στόχο η διοργάνωση να είναι άρτια, χωρίς το παραμικρό ψεγάδι, και με πλήρη διαφάνεια. Θα μπορούσαν να ειπωθούν πολλά για τα όσα συνέβησαν μέχρι την έναρξη της Ονειρούπολης, όπως π.χ. για τα όσα διαδραματίστηκαν στην πρόσφατη κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά για όλα αυτά θα υπάρξει χρόνος για να συζητηθούν μετά την ολοκλήρωσή της. Τώρα το μόνο που προέχει είναι η απόλυτη επιτυχία της μεγάλης μας γιορτής και το αίσθημα ικανοποίησης των συμπολιτών μας και των χιλιάδων επισκεπτών.
Είναι αυτονόητο ότι ως παράταξη στεκόμαστε στο πλευρό της Δημοτικής Αρχής και παραμένουμε στη διάθεσή της για να βοηθήσουμε με την εμπειρία των στελεχών μας και να συμβάλλουμε στο επιτυχές αποτέλεσμα, αν και αυτό μέχρι τώρα δεν μας έχει ζητηθεί. Εξάλλου τη βούλησή μας να σταθούμε αρωγοί της Δημοτικής Αρχής την έχουμε αποδείξει πολλές φορές, καθώς όποτε ζητήθηκε η άποψή μας για τα μείζονος σημασίας θέματα του Δήμου μας, ήμασταν πάντα παρόντες, προτείνοντας λύσεις και βάζοντας πλάτη, μακριά από μικροπολιτικές και παραταξιακές αντιλήψεις. Δεν θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε διαφορετικά και για την Ονειρούπολη και να μην βάλουμε στην άκρη ότι μπορεί να μας χωρίζει…
Καλή επιτυχία στην Ονειρούπολή μας! Καλή επιτυχία στη Δράμα μας!”