Πυροσβέστες ομόρφυναν το κτίριο της Π.Υ Καβάλας στο Λιμάνι
Πυροσβέστες οι οποίοι υπηρετούν στο Λιμάνι της Καβάλας Απόστολος Παύλος προχώρησαν σε εργασίες το πρωί της Τετάρτης και καλλώπισαν το κτίριο που στεγάζει την Πυροσβεστική Υπηρεσία στο Λιμάνι.
Αξίζει κάτι παραπάνω από ένα μπράβο τόσο για αυτούς τους ένστολους συμπολίτες μας όσο και για τον διοικητή της Π.Υ Καβάλας στο Λιμάνι.
Δείτε φωτογραφίες :
