Πτώση δέντρου στα Σφαγεία λόγω ισχυρών ανέμων

Δέντρο έπεσε από την κακοκαιρία και τους ισχυρούς ανέμους στα Σφαγεία!

Η πτώση  του δέντρου δεν προκάλεσε κανένα ατύχημα, ενώ υπήρξαν υλικές ζημιές και ζημιά στην ηλεκτροδότηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι άμεση ήταν η επέμβαση των συνεργείων Δήμου αλλά και της ΔΕΗ για την αποκατάσταση των υλικών ζημιών.