Πρώτη ήττα στο πρωτάθλημα για τον Άρη – Έχασε με 1-0 από τον ΠΑΣ Γιάννινα
Το απόλυτο νικών του Άρη έσπασε το Σάββατο ο ΠΑΣ Γιάννινα, υποχρεώνοντας τους Θεσσαλονικείς στην πρώτη τους ήττα στο φετινό πρωτάθλημα της Super League.
Το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο ήταν μοιρασμένο με τις δυο ομάδες να προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα να σκοράρουν, έχοντας όμως από μια καλή ευκαιρία για να το πράξουν αυτό.
Συμπερασματικά σ’ όλο το πρώτο ημίχρονο ο Άρης είχε εδαφική υπεροχή αλλά οι Γιαννιώτες με καλή οργάνωση στο κέντρο και την άμυνα κρατούσαν ανέπαφα τα δίχτυα τους από μια άτολμη επιθετική γραμμή των φιλοξενούμενων που δεν είχε πολλές συνδυαστικές προσπάθειες.
Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι ανέβασαν την επιθετικότητα τους, καταφέρνοντας να ανοίξουν το σκορ στο 65΄ με αυτογκόλ του Δεληζήση: σε σουτ του Λεό, η μπάλα κόντραρε στον παίκτη των «κιτρίνων» και κατέληξε στα δίχτυα του Κουέστα.
ΠΑΣ (Γ. Πετράκης): Βελλίδης, Μιχαήλ, Τζημόπουλος, Λίλα, Σκόνδρας, Μπουκουβάλας, Τσικάρσκι, Βιδάλ (89′ Σιόντης), Νικολιάς, Μυστακίδης (63′ Κριζμάν), Λεό (75′ Αθανασιάδης).
Άρης (Π. Ερέρα): Κουέστα, Δεληζήσης, Βέλεθ, Κολάσο, Τζανακάκης, Μπάσα (81΄ Σιώπης), Ματίγια, Γκαρσία (81΄ Μαρτίνες), Γκάμα, Ντιγκινί (81΄ Ναζλίδης), Γιουνές.