Προσφυγή της ΕΛΜΕ Ροδόπης στον εισαγγελέα για τα κενά στα σχολεία

Με δελτίο τύπου η ΕΛΜΕ Ροδόπης αναφέρει…

“Το δ.σ της ΕΛΜΕ Ροδόπης θα προβεί την Δευτέρα 30/11/2015 στις 13:30 σε κατάθεση προσφυγής στο Πρωτοδικείο Κομοτηνής, καταγγέλλοντας τα κενά εκπαιδευτικών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ακόμη και σήμερα, δυόμιση μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους.”