Προσφυγή κατά του ΟΑΕΕ κατέθεσαν ΟΕΒΕΕ και Επιμελητήριο Καβάλας

Το τυπικό μέρος μίας διαδικασίας την οποία είχαν προανναγγείλει από καιρό ολοκλήρωσαν το πρωί της Δευτέρας οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Καβάλας και η Ομοσπονδία Επαγ/τιών , Βιοτεχνών & Εμπόρων Ν. Καβάλας καταθέτοντας την προσφυγή για τον ΟΑΕΕ στα Δικαστήρια Καβάλας. Η προσφυγή αφορά πρώτα και κύρια την καταγγελία της τακτικής του ΟΑΕΕ να χρεώνει ως ασφάλιση τους μήνες που αδυνατεί κάποιος επαγγελματίας να αποπληρώσει τις οφειλές του και παραμένει δίχως θεωρημένο βιβλιάριο ασθενείας με τους εκπροσώπους των δύο φορέων να ευελπιστούν ότι πιθανή δικαίωση τους να αποτελέσει οδηγό για την δικαίωση των χιλιάδων επαγγελματιών σε όλη την χώρα.

Την αισιοδοξία τους ότι τελικά θα δικαιωθούν οι επαγγελματίες της Καβάλας και μαζί τους οι χιλιάδες ανασφάλιστοι επαγγελματίες της χώρας εξέφρασαν και οι δύο νομικοί εκπρόσωποι τους.