Παραμένει μέρος του στρατού στην Θάσο | Το επόμενο χρονικό διάστημα τα έργα στο φράγμα Μαριών (Video)
Με τον αρχηγό του Γενικού επιτελείου Στρατού συναντήθηκε τις προηγούμενες ημέρες ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ προκειμένου να ενημερωθεί για την παραμονή των μηχανημάτων του στρατού στην Θάσου μέχρι την ολοκληρωτική αποκατάσταση των καταστροφών από τις πρόσφατες πυρκαγιές. Ο κ. Χατζηεμμανουήλ όπως δήλωσε υπάρχει πολύ καλή συνεργασία μεταξύ δήμου και στρατού ενώ είπε πως θα παραμείνει ένα μέρος των μηχανημάτων και πως το επόμενο διάστημα θα σταλθεί έμπειρος αξιωματικός ώστε να ξεκινήσει το έργο στο φράγμα των Μαριών.