«Παραληρεί» η Τουρκία: Όταν ο στρατός μας πήρε πίσω τη Σμύρνη δεν πάτησε την ελληνική σημαία

«Όταν ο στρατός μας πήρε πίσω τη Σμύρνη δεν πάτησε την ελληνική σημαία που ήταν στρωμένη μπροστά του λέγοντας ότι “είναι η τιμή ενός έθνους”. Από τότε έχουν περάσει 100 χρόνια. Οι ρατσιστές ακόμη δεν έχουν πάρει το απαραίτητο μάθημά τους. Κανείς δεν μπορεί να απλώσει χέρι στην ένδοξη σημαία μας» ήταν το μήνυμα του εκπροσώπου του ΥΠΕΞ της Τουρκίας Χαμί Ακσόι στο Twitter.

«Η Ελλάδα καταδικάζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο κάθε ενέργεια προσβολής εθνικού συμβόλου οιασδήποτε χώρας και εν προκειμένω της Τουρκίας. Ανάλογες ενέργειες είναι αντίθετες με τον πολιτισμό και τις παραδόσεις του ελληνικού λαού».

Ένταση επικράτησε το απόγευμα της Τρίτης (19/05) στο Σύνταγμα κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου μπροστά από τη Βουλή.

Το χρονικό
Πλήθος κόσμου ντυμένο με τις παραδοσιακές φορεσιές απέτισε φόρο τιμής για το χαμό 353.000 Ελλήνων του Πόντου με τραγούδια, χορό και κατάθεση στεφανιού.

Όπως κατέγραψε ο φακός του Newsbomb.gr, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων σημειώθηκε ένταση όταν μια μικρή ομάδα από τους συγκεντρωμένους έβαλε φωτιά σε τουρκική σημαία, με τους υπόλοιπους να προσπαθούν να τους αποτρέψουν.

 

98310548_171235300959588_4078866372984045568_n.jpg

newsbomb