Παράταση της παραγραφής των οφειλών για το 12% ζητούν οι τοπικοί φορείς
Αργά το μεσημέρι ξεκίνησε η σύσκεψη για το καυτό ζήτημα του 12% στο Επιμελητήριο Καβάλας με τη συμμετοχή των επιμελητηρίων καβάλας και Δράμας, βουλευτών των 2 νομών αλλά και επιχειρηματιών.
Αργότερα, στην διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκε εκτενώς το ζήτημα του συμψηφισμού των οφειλών του κράτους με οφειλές των επιχειρήσεων προς τα ασφαλιστικά ταμεία. Με την σύμφωνη γνώμη των συμμετεχόντων αποφασίστηκε να γίνει μία ύστατη προσπάθεια έως τις 31 Δεκεμβρίου με πίεση προς τον κ. Σταθάκη να παραταθεί η προθεσμία της παραγραφής των οφειλομένων του κράτους ώστε στην συνέχεια να συζητηθεί και να δημιουργηθεί το νομικό πλαίσιο για τους απαραίτητους συμψηφισμούς.