Παράταση εώς τις 4 Μαϊου τα περιοριστικά μέτρα
Την παράταση για ακόμα μία εβδομάδα, έως τις 4 Μαΐου, της ισχύος των περιοριστικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού που θα έληγαν αυτή τη Δευτέρα 27 Απριλίου ανακοίνωσε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας. Όπως ανέφερε, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθυνθεί στους Έλληνες για να παρουσιάσει το συγκροτημένο σχέδιο της κυβέρνησης. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επανέλαβε ότι η χώρα μας βιώνει μια πρωτοφανή κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και σε όλη τη διάρκεια αυτής «επιδεικνύουμε υψηλό αίσθημα ατομικής υπευθυνότητας και συλλογικής ωριμότητας». Τόνισε ότι «μένοντας στον ίδιο δρόμο σύντομα θα ξεκινήσουμε τη σταδιακή μετάβαση σε μια νέα εποχή, σε μια νέα κανονικότητα όπου πολλές συνήθειες και συμπεριφορές των ανθρώπων θα έχουν αλλάξει».