Οχυρά Ρούπελ | Η ηρωική αντίσταση των Ελλήνων ζωντάνεψε ξανά

Χιλιάδες άτομα βρέθηκαν το πρωί της Κυριακής στο οχυρό Ρούπελ προκειμένου να ζήσουν από κοντά την αναβίωση της μάχης του 2ου παγκόσμιου πολέμου που διοργανώθηκε για 5η χρονιά από τον δήμο Σιντικής. Η εκδήλωση «ΡΟΥΠΕΛ 1941 – Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ» τελεί υπό την αιγίδα το Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, του Υπουργείου Εσωτερικών και της Επιτροπής «ΕΛΛΑΔΑ 2021», καθώς και την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της ΚΕΔΕ. Μετά από απουσία δυο ετών λόγω της πανδημίας η φετινή αναβίωση ήταν πιο λαμπρή από ποτέ και έγινε παρουσία του αρχηγού ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνου Φλώρου.