Ουρές οχημάτων στα διόδια Ασπροβάλτας την Κυριακή

Ουρές οχημάτων σχηματίστηκαν το απόγευμα της Κυριακής στα διόδια Ασπροβάλτας στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.

Όπως ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Αντιδήμαρχος Παγγαίου Χρήστος Μποσμπότης

Διόδια Ασπροβάλτας στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη. Κυριακή απόγευμα, ουρά τουλάχιστον 600m
Οι Θεσσαλονικείς ανακαλύπτουν τις παραλίες του Δήμου Παγγαίου.