Ορατές οι πρώτες ελλείψεις σε φάρμακα | “Μένει” από καύσιμα η Π.Ε. Καβάλας

Σοβαρές πλέον είναι οι ελλείψεις σε συγκεκριμένα φάρμακα σύμφωνα με την πρόεδρο του φαρμακευτικού συλλόγου Καβάλας Σίσσυ Ρακιτζή. Οι ελλείψεις καταγράφονται κυρίως σε φάρμακα εισαγώμενα αφού οι προμηθευτές ζητούν τα χρήματα μετρητοίς με την ανησυχία των φαρμακοποιών να μεγαλώνει. Από την άλλη πλευρά η έλλειψη ρευστού ιδίως στους συνταξιούχους επανέφερε το παλιό συνήθειο των βερεσέ αφού πολλοί είναι αυτοί που αδυνατούν να πληρώσουν την συμμετοχή τους.

Ελλείψεις όμως κυρίως σε καύσιμα παρατηρούνται και στις υπηρεσίες της αντιπεριφέρειας καβάλας ενώ εργολάβοι έχουν σταματήσει έργα καθώς είναι απλήρωτοι.